Jemu bermain tipe permainan bingo yang serupa berkali-kali? Bergembiralah dengan idea baru ini untuk atur mengatur kad bingo 5 x 5. Tiap senarai ini akan suka dihimpun dengan carian Internet yang cepat hingga anda bisa habiskan semakin banyak periode bermain dibanding membuat. Kami berharap anda bergembira seperti kami dengan kad bingo baru yang unik tiap minggu.

  1. Filem. Menggantikan pengucapan “bingo” di berbahagian atas kad dengan pengucapan “filem.” Semua pengucapan di dalam permainan ini akan terkait dengan filem. Untuk tiap surat, buat senarai pelakon, pelakon, filem dan pengarah. Anda bisa sesuaikan senarai ini berdasar usia atau pengetahuan pemain Slot Online anda.
  2. Makanan. Satu kali lagi dengan “makanan” di berbahagian atas, memiliki permainan yang terkait dengan makanan. Senaraikan buah-buahan, sayur-sayuran, daging, pembersih mulut dan minuman.
  3. Nama. Dengan memakai “nama” sebagai judul, buat senarai nama bayi lelaki dan wanita. Ini benar-benar menyeronokkan untuk mandi bayi, khususnya jika nama bayi belum diputuskan!
  4. Siaran. Pikirkan kembali perancangan TV kesukaan anda sejak mulai beberapa dekad lalu. Judul kad “Perancangan” dan masukkan kesukaan televisyen seperti Love Boat, Bahagia Days dan Beverly Hills 90210.
  5. Tempat. Buat senarai negeri, bandar dan negara untuk permainan bingo bertopik tempat ini. Ini bisa ditambah lagi peta bila anda bermain dengan anak-anak dan ingin masukkan elemen pengajaran ke permainan.
  6. Pantai. Cuba permainan bingo bertopik percutian musim panas terhitung kalimat seperti “melayari,” “pasir,” “api unggun,” dan “hotel.”
  7. Warung. Kiranya anda bermain bingo dengan konsumen, mengumpulkan senarai warung kesukaan seperti “Nordstroms,” “Saks,” atau “Macy’s,” dan kalimat seperti “pemasaran” dan “coupon.”
  8. Warna. Warna ciri-ciri seperti “magenta” dan “turquoise.” Kiranya bisa, pakai warna pada kad tersebut. Ini bisa jadi kesempatan mengajarkan yang bagus untuk pemain yang paling muda.
  9. Acara pesta. Permainan acara pesta bingo meringkasi istilah seperti “jemputan,” “pukulan,” “band” dan “nikmat acara pesta.”
  10. Tempatan. Versus ini memiliki senarai keperibadian, mercu pertanda, jalanan dan beberapa ciri tempatan kesukaan anda.
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *